Copyright 2024 - Custom text here

Kariéra v RE/MAX Best

Skúsenosti - podpora - kredibilita

 

Toto sú kľúčové ingrediencie, ktoré každý úspešný maklér potrebuje k maximalizácii svojich príjmov a vyššej efektivite svojej práce. Na toto sa môžete v RE/MAX Best spoľahnúť. S nami budete súčasťou tímu najúspešnejšej realitnej spoločnosti na Slovensku. Budete ťažiť z našich skúseností a reputácie.

Ponuka Vašich nehnuteľností bude viditeľnejšia, lebo investujeme veľké finančné prostriedky do marketingovej podpory.

Prostredníctvom nášho celosvetového referenčného systému Vám poskytneme viac kontaktov.

Prostredníctvom našich vzdelávacích programov Vám ponúkame najhodnotnejší vzdelávací systém, aký v súčasnosti v realitnej branži existuje. Naša RE/MAX Akadémia disponuje širokou škálou tréningov a vzdelávacích programov zostavených tak, aby zapadali do systému kariérneho rastu každého makléra v sieti RE/MAX.

Toto sú len niektoré z dôvodov, prečo sa stať členom nášho tímu. Ak sa chcete dozvedieť viac, kontaktujte nás na 0904 70 88 77, alebo nám pošlite Vašu žiadosť s profesným životopisom na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..

Rady pre prenajímateľov

  • 1. Výber realitného makléra

    Nezávislé prieskumy ukazujú, že tí, ktorí využijú služby skúsených realitných maklérov, prenajmú svoju nehnuteľnosť za vyššiu cenu a v kratšej dobe ako tí, čo si ju predávajú sami.

  • 2. Prehliadka nehnuteľnosti realitným maklérom

    Prehliadka vašej nehnuteľnosti je podmienkou pre profesionálny servis. Pri stanovení reálnej výšky nájmu hrá úlohu nielen nehnuteľnosť ako taká (vek, stav a vybavenie), ale aj okolia (občianska vybavenosť, dopravná obslužnosť) a aktuálna ponuka nehnuteľností na prenájom v danej lokalite.

  • 3. Príprava Vašej nehnuteľnosti na prenájom

    Ešte pred tým, než ponúknete svoju nehnuteľnosť na prenájom, je dôležité dôkladne ju pripraviť a čo najviac zvýšiť jej atraktivitu. Váš realitný maklér vám poradí dôležité tipy a odporučí, prípadne zaistí špecialistu, ktorý sa o toto môže postarať za vás.

  • 4. Uzavretie sprostredkovateľskej zmluvy

    Váš maklér vás starostlivo zoznámi s podmienkami spolupráce. Ak dôjde k dohode, uzavrite spolu s realitnou kanceláriou zastúpenou vaším realitným maklérom sprostredkovateľskú zmluvu. Tá zaisťuje serióznosť priebehu obchodnej transakcie, obsahuje dohodnuté podmienky a zakladá oprávnenie makléra nehnuteľnosť ponúkať a konať so záujemcami.

  • 5. Spracovanie predajnej prezentácie vašej nehnuteľnosti

    Váš maklér spracuje profesionálnu prezentáciu vašej nehnuteľnosti pre jej marketing a pre rokovania so záujemcami. Predajná prezentácia obsahuje všetky všeobecné, ale aj technické informácie o vašej nehnuteľnosti, fotodokumentáciu, pôdorysy a ďalšie prípadné dokumenty či informácie.

  • 6. Zalistovanie vašej nehnuteľnosti do systému

    Do 24 hodín od podpísania zmluvy o zastúpení je vaša nehnuteľnosť vložená do interného systému RE / MAX a následne potom exportovaná na všetky významné realitné servery. V momente, kedy je vaša nehnuteľnosť vložená do systému, začne sa párovať so všetkými zodpovedajúcimi dopytmi z celej siete RE / MAX a jej ponuka je odosielaná všetkým potenciálnym záujemcom prostredníctvom e-mailu.

  • 7. Marketing nehnuteľnosti

    Dôležitou súčasťou predajného plánu je na mieru zostavená inzercia vašej nehnuteľnosti. Čím menej typizovaná nehnuteľnosť, tým rozličnejšie môžu byť marketingové aktivity.

  • 8. Prehliadky vašej nehnuteľnosti

    Váš maklér dopredu vyberie len vhodných záujemcov o prehliadku nehnuteľnosti na základe ich kritérií a finančných možností. Tým šetrí váš čas aj súkromie.

  • 9. Nájomná zmluva

    Váš maklér zaistí prípravu nájomnej zmluvy, ktorá ošetruje podmienky zmluvného vzťahu.

  • 10. Odovzdanie nehnuteľnosti

    Pri odovzdaní nehnuteľnosti pripraví váš maklér k podpisu preberací protokol, v ktorom sa okrem stavu nehnuteľnosti a prípadných nedostatkov vo vybavení či príslušenstva vyznačia stavy meradiel energií (najmä teplej a studenej vody, elektriny, plynu).

Reklamačný poriadok

Tento reklamačný poriadok bol vypracovaný a prijatý spoločnosťou Slovakia Top Estates, s.r.o., so sídlom Železničná 465, 905 01 Senica, IČO: 36276065 (ďalej len„spoločnosť RE/MAX SR“), ktorá je výhradným držiteľom regionálnej franšízy RE/MAX pre Slovenskú republiku.

  • Realitnou kanceláriou RE/MAX sa rozumie fyzická či právnická osoba, podnikajúca na území Slovenskej republiky v oblasti obchodu s realitami, ktorá je na základe zmluvy o franšíze uzatvorenej so spoločnosťou RE/MAX Slovenská republika zmluvne oprávnená k využívaniu systému RE/MAX.
  • Každá realitná kancelária RE/MAX je nezávisle vlastnená a prevádzkovaná.
  • Klientom sa rozumie akákoľvek fyzická či právnická osoba, ktorej realitná kancelária RE/MAX poskytuje realitné služby. Ak klient usúdi, že služby poskytované príslušnou realitnou kanceláriou RE/MAX sú nevyhovujúce alebo bude mať k vykonávaniu obchodného prípadu iné výhrady, je oprávnený uplatniť tieto svoje výhrady (ďalej len "reklamácie") u príslušnej realitnej kancelárie RE/MAX.
  • Príslušná realitná kancelária RE/MAX spíše s klientom o každej reklamácii, ktorá je u nej uplatnená, reklamačný protokol na aktuálne platnom formulári prijatom v danú dobu spoločnosťou RE/MAX Slovenská republika. Klient má právo na kópiu reklamačného protokolu. Formulár Reklamačného protokolu je v elektronickej podobe k stiahnutiu na internetových stránkach spoločnosti RE/MAX Slovenská republika www.remax-slovakia.sk.
  • Reklamácia bude príslušnou realitnou kanceláriou RE/MAX vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa realitná kancelária RE/MAX s klientom písomne nedohodne inak.
  • Reklamáciu môže realitná kancelária RE/MAX uznať ako oprávnenú alebo neoprávnenú.
  • Pokiaľ realitná kancelária RE/MAX uzná reklamáciu za oprávnenú, vykoná na svoje náklady úkony, ktorými nežiadúci stav odstráni a poskytne klientovi náhradu. Náhradou sa rozumie predovšetkým zľava na poskytovaných realitných službách. Realitná kancelária RE/MAX zašle kópiu reklamačného protokolu, vrátane informácie o vybavení reklamácie, spoločnosti RE/MAX Slovenská republika.
  • Pokiaľ realitná kancelária RE/MAX uzná reklamáciu za neoprávnenú, informuje o tom neodkladne klienta. Realitná kancelária RE/MAX zašle kópiu reklamačného protokolu, vrátane informácií o vybavení reklamácie, spoločnosti RE/MAX Slovenská republika. Spoločnosť RE/MAX Slovenská republika vyhodnotí reklamáciu a v prípade, že ju uzná úplne alebo čiastočne ako oprávnenú, vyzve príslušnú realitnú kanceláriu RE/MAX, aby vykonala náležitú nápravu podľa pokynov spoločnosti RE/MAX Slovenská republika.
  • Na základe zistení učinených z reklamačných protokolov vyvodzuje realitná kancelária RE/MAX a spoločnosť RE/MAX Slovenská republika dôsledky, stanovuje metódy, návody a dáva pokyny, aby bolo možné predchádzať vzniku prípadných ďalších reklamácií.
  • Realitná kancelária RE/MAX a spoločnosť RE/MAX Slovenská republika zaisťuje ochranu poskytnutých osobných údajov klientov v súlade s právnymi predpismi Slovenskej republiky, hlavne v súlade so zákonom 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v platnom znení.
  • Tento reklamačný poriadok je záväzný pre všetky realitné kancelárie RE/MAX na území Slovenskej republiky.
  • Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť dňom 2. mája 2006. Tento reklamačný poriadok môže byť zmenený iba spoločnosťou RE/MAX Slovenská republika.

Prijatý dňa 2. mája 2006 spoločnosťou RE/MAX Slovenská republika. RE/MAX Slovenská republika

Rady pre nájomcov

  • 1. Výber realitného makléra

    Realitný maklér vám môže pomôcť s výberom nehnuteľnosti tak, aby cena aj kvalita zodpovedala aktuálnej situácii na trhu a zároveň spĺňala vaše požiadavky. Zaistí prehliadky nehnuteľností za pomoci právneho oddelenia spoločnosti RE / MAX, skontroluje všetky zmluvné dokumenty a asistuje pri prehliadkach či prevzatí nehnuteľnosti, aby maximálne obhajoval vaše záujmy.

  • 2. Výber nehnuteľnosti

    Realitný maklér zadá vaše požiadavky do systému RE / MAX. Vďaka tomu je váš dopyt každý deň párovaný s aktuálnou ponukou a vyhovujúce nehnuteľnosti dostanete e-mailom. Z nich si vyberiete tú, ktorá maximálne spĺňa vaše požiadavky a vyhovuje vašim finančným možnostiam.

  • 3. Prehliadka vami vybranej nehnuteľnosti

    Realitný maklér dohovorí prehliadku nehnuteľnosti, ktorá vás zaujala, a zároveň zistí všetky dostupné informácie nielen o nehnuteľnosti, ale aj o okolí. Zároveň vyhodnotí, či cena prenájmu zodpovedá stavu nehnuteľnosti a aktuálnej ponuke na trhu.

  • 4. Dohodnutie podmienok

    Dohoda s prenajímateľom obsahuje podmienky prenájmu - teda cenu a dobu trvania, prípadne nejaké obmedzenia súvisiace s prenájmom, vyúčtovanie záloh a podobne. Obvykle býva nájomné dojednané na dobu určitú 1 rok s možnosťou predĺženia.

  • 5. Nájomná zmluva

    Váš maklér zaistí prípravu nájomnej zmluvy, ktorá ošetruje podmienky zmluvného vzťahu.

  • 6. Odovzdanie nehnuteľnosti

    Pri prevzatí nehnuteľnosti zaistí maklér alebo majiteľ nehnuteľnosti na podpis preberací protokol, v ktorom okrem stavu a prípadných nedostatkov vo vybavení či príslušenstve vyznačí stavy meradiel energií (najmä teplej a studenej vody, elektriny, plynu).

  • 7. Vyúčtovanie služieb

    Majiteľom či správcom nehnuteľnosti sú obvykle raz do roka zúčtované predpisy záloh na služby podľa reálnej spotreby a vám ako nájomcovi bude vrátený preplatok či doúčtovaný doplatok.

  • 8. Obnova nájomnej zmluvy

    Nájomná zmluva býva najčastejšie uzatváraná na dobu určitú. Po uplynutí tejto doby býva možné zmluvu obnoviť na ďalšie obdobie v prípade, že sa obe strany písomne informujú a odsúhlasia si podmienky.

Obvyklý postup pri predaji nehnuteľnosti

  • 1. Výber realitného makléra

    Nezávislé prieskumy ukazujú, že tí, ktorí využijú služby skúsených realitných maklérov, predajú svoju nehnuteľnosť za vyššiu cenu a v kratšej dobe ako tí, čo si ju predávajú sami.

  • 2. Prehliadka nehnuteľnosti realitným maklérom

    Prehliadka vašej nehnuteľnosti je podmienkou pre profesionálny servis. Pri odhade predajnej ceny hrá rolu nielen nehnuteľnosť ako taká (vek, stav a vybavenie), ale aj okolia (občianska vybavenosť, dopravná obslužnosť) a aktuálna ponuka nehnuteľností na predaj v danej lokalite.

  • 3. Príprava nehnuteľnosti na predaj

    Ešte predtým, než ponúknete svoju nehnuteľnosť na predaj, je dôležité dôkladne ju pripraviť a čo najviac zvýšiť jej atraktivitu. Váš realitný maklér vám poradí dôležité tipy a odporučí, prípadne zaistí špecialistu, ktorý sa o toto môže postarať za vás.
    Nehnuteľnosť by mala pôsobiť čisto a neosobne, aby umožnila záujemcovi vlastné predstavy o možnom budúcom využití či zariadení. Záhrady pri rodinných domoch by mali byť udržiavané. Pri fotografovaní nehnuteľnosti pre marketingové účely odporúčame odstrániť osobné predmety či rodinné fotografie. 

  • 4. Uzavretie sprostredkovateľskej zmluvy

    Váš maklér vás starostlivo zoznámi s podmienkami spolupráce. Ak dôjde k dohode, uzavriete spolu s realitnou kanceláriou zastúpenou vaším realitným maklérom sprostredkovateľskú zmluvu. Tá zaisťuje serióznosť v priebehu obchodnej transakcie, obsahuje dohodnuté podmienky a zakladá oprávnenie makléra nehnuteľnosť ponúkať a rokovať so záujemcami.

  • 5. Spracovanie predajnej prezentácie vašej nehnuteľnosti

    Váš maklér spracuje profesionálnu prezentáciu vašej nehnuteľnosti pre jej marketing a pre rokovania so záujemcami. Predajná prezentácia obsahuje všetky všeobecné, ale aj technické informácie o vašej nehnuteľnosti, fotodokumentáciu, pôdorysy a ďalšie prípadné dokumenty či informácie.

  • 6. Zalistovanie vašich nehnuteľnosti do systému

    Do 24 hodín od podpísania zmluvy o zastúpení je vaša nehnuteľnosť vložená do interného systému RE / MAX a následne potom exportovaná na všetky významné realitné servery. V momente, kedy je vaša nehnuteľnosť vložená do systému, začne sa párovať so všetkými zodpovedajúcimi dopytmi z celej siete RE / MAX a jej ponuka je odosielaná všetkým potenciálnym záujemcom prostredníctvom e-mailu.

  • 7. Marketing nehnuteľnosti

    Dôležitou súčasťou predajného plánu je na mieru zostavená inzercia vašej nehnuteľnosti. Čím menej typizovaná nehnuteľnosť, tým rozličnejšie môžu byť marketingové aktivity.

  • 8. Prehliadky vašej nehnuteľnosti

    Váš maklér dopredu vyberie len vhodného záujemcu o prehliadku nehnuteľnosti na základe ich kritérií a finančných možností. Tým šetrí váš čas aj súkromie.

  • 9. Rezervačná zmluva (Dohoda o zložení blokovacieho depozitu)

    V prípade, že záujemca sa za dohodnutých podmienok rozhodne pre kúpu vašej nehnuteľnosti, uzatvára s ním vaša realitná kancelária rezervačnú zmluvu (dohodu o zložení blokovacieho depozitu). Na jej základe klient skladá rezervačný poplatok (blokovací depozit). Nehnuteľnosť je tak pre záujemcov rezervovaná a zmluvné strany majú čas na prípravu Kúpnej zmluvy a prípadne na vybavenie financovania. 

  • 10. Kúpna zmluva / Zmluva o prevode bytovej jednotky / Zmluva o prevode členských práv a povinností v bytovom družstve

    Zmluva, na základe ktorej dochádza k prevodu vlastníctva z predávajúceho (vás) na kupujúceho. K prechodu vlastníckeho práva dochádza zápisom do Katastra nehnuteľností, k prevodu družstevného podielu dochádza okamihom doručenia Dohody o prevode orgánu bytového družstva.

  • 11. Predaj

    Zmluvné strany podpíšu všetky potrebné zmluvy, vaša realitná kancelária zaistí ich podanie na Katastrálny úrad, alebo ich predloženie družstvu. Depozitárovi predloží potrebné dokumenty (originálny výpis LV), na základe ktorého je vám uvoľnená kúpna cena.

  • 12. Odovzdávanie nehnuteľnosti

    Ak predávajúci vlastní nehnuteľnosť po dobu kratšiu ako 5 rokov, musí zaplatiť daň z   príjmu. Skúsený maklér by vás mal na túto skutočnosť upozorniť a prípadne odporučiť alebo zabezpečiť konzultácii s daňovým poradcom.

  • 13. Daňové priznanie

    Pri predaji je predávajúci povinný túto skutočnosť oznámiť správcovi dane z nehnuteľnosti (obecný alebo mestský úrad) do 30 dní od rozhodnutia správy katastra o vklade vlastníckeho práva do katastra nehnuteľností. Zároveň je treba podať daňové priznanie do 31. januára príslušného zdaňovacieho obdobia správcovi dane z nehnuteľnosti.

    Daň z nehnuteľnosti sa platí pri predaji nehnuteľnosti, v prípade,že ste jej vlastníkom boli kratšie než 5 rokov pred predajom.

    Akonáhle vlastníte byt, dom či inú nehnuteľnosť dlhšie ako päť rokov, nemusíte už platiť daň z predaja nehnuteľnosti.

    Kto je oslobodený od platenia dane z predaja nehnuteľnosti

    Platiť daň z predaja nehnuteľnosti taktiež nemusia osoby, ktoré spĺňajú obe nasledujúce podmienky: 

    • získali nehnuteľnosť do vlastníctva pred 1.1.2011 (teda najneskôr do 31.12.2010)
    • a zároveň  v nej mali prihlásený trvalý pobyt najmenej 2 roky pred predajom nehnuteľnosti

    Cenou nehnuteľnosti zistenú podľa osobitného predpisu sa rozumie cena platná ku dňu nadobudnutia nehnuteľnosti, tj ku dňu

    • právnych účinkov vkladu práva do Katastra nehnuteľností, ak ide o odplatný prevod nehnuteľnosti evidovaný do Katastra nehnuteľností na základe zmluvy
    • účinnosti zmluvy o odplatnom prevode nehnuteľnosti, ktorá nie je evidovaná v Katastri nehnuteľností
    • právoplatnosti listiny, ktorou sa potvrdzujú alebo osvedčujú vlastnícke práva k nehnuteľnosti

    Ďalej sú od platenia dane z predaja nehnuteľnosti oslobodené príjmy z predaja nehnuteľnosti nadobudnutej dedením (postupným dedením) v priamom rade alebo niektorým z manželov, ak uplynie aspoň päť rokov odo dňa 

    • nadobudnutia tejto nehnuteľnosti preukázateľne do vlastníctva alebo spoluvlastníctva poručiteľa (poručiteľov)
    • alebo vyradenia z obchodného majetku, ak bola táto nehnuteľnosť zahrnutá do obchodného majetku. 

Toto oslobodenie sa však nevzťahuje na príjmy, ktoré plynú daňovníkovi podľa zmluvy o budúcom predaji nehnuteľnosti, ak sa táto zmluva uzavrela pred uplynutím 5 rokov od nadobudnutia nehnuteľnosti (alebo od jej vyradenia z obchodného majetku). 

Príjmy musí daňovník zdaniť, aj keď kúpna zmluva bude uzatvorená až po piatich rokoch od nadobudnutia nehnuteľnosti (alebo vyradenia z obchodného majetku) - kvôli existencii zmluvy o budúcom predaji podpísanej pred uplynutím lehoty 5 rokov.

f

FAKTURAČNÉ ÚDAJE

OK Best Service s.r.o.
Vrančovičova 2
Bratislava
IČO: 46141057
DIČ: 2023264012
IČ DPH: SK2023264012

KOREŠPONDENČNÁ ADRESA

RE/MAX Best
Vrančovičova 2
841 03 Bratislava
 

KONTAKT

+421 904 70 88 77
best@re-max.sk